Livet i Frødalen

Der var engang en ung kvinde der flyttede tilbage til sin hjemby, efter at være flyttet rundt omkring i landet igennem 11 år.
Hun flyttede til det idyliske Frødalen, der var omgivet af skov, marker og moser. Der gik ikke længe før hun fik hendes 1. hund. Den smukkeste chokoladebrune labrador, med det originale navn, Bruno, blev hentet i det fjerne Hobro. Denne smukke brune labrador blev hendes redning fra det kaotiske liv, og hun faldt til ro.

lørdag den 3. december 2011

Ny sofa, dejligt


Så fik vi endelig en ny sofa, og der gik ikke længe før den var inviet....af begge hunde.....
Jeg har tænkt meget over, om Bruno skulle have lov til at være i den, men da den var samlet, gik der ikke 10 sekunder før han havde lagt sig til rette.
Men jeg synes alligevel at det er lidt synd for Bruno, hvis han ikke må være i sofaen, når nu Bølle er.
Desuden så tror jeg ikke at jeg ville kunne undgå det, medmindre jeg begyndte at lukke dørene ind til stuen om natten, og når jeg ikke er hjemme.
Så "problemet" er løst ved at jeg har lagt tæpper i den, sådan at der bliver begrænset mængder hundehår, skidt og møg.
Og det er jo hyggeligt, når man har lagt sig, at de så putter sig på hver sin side af én:)



Og så blev Bølle juleklippet. er han ikke fin???

1 kommentar:

  1. Hej Mette
    Tillykke med sofaen. Hjemme hos os ligger begge hunde i sofaen, både når vi er hjemme og vi ikke er hjemme. Vi har også et sødt tæppe på, det hygger! Jeg synes bare det er så hyggeligt med en varm hund man kan nusse om aftenen når der slappes af. Men de skal spørge om lov for at komme op, og ind imellem, får de besked på at smutte, hvis der skal være plads til os mennesker i den. Det fungerer helt fint. Mio kommer dog ikke op en dag som idag, hvor han er mudret helt til. Så må han vente til han er tør og mere ren!
    Jeg synes Bølle ser super fin ud. Du klipper ham selv ikke? Klipper du også for andre? (har en veninde som har svært ved at holde pelsen på sin bomuldshund - det kunne være hun ville være interesseret)

    SvarSlet