Livet i Frødalen

Der var engang en ung kvinde der flyttede tilbage til sin hjemby, efter at være flyttet rundt omkring i landet igennem 11 år.
Hun flyttede til det idyliske Frødalen, der var omgivet af skov, marker og moser. Der gik ikke længe før hun fik hendes 1. hund. Den smukkeste chokoladebrune labrador, med det originale navn, Bruno, blev hentet i det fjerne Hobro. Denne smukke brune labrador blev hendes redning fra det kaotiske liv, og hun faldt til ro.

lørdag den 15. oktober 2011

2 rally-O prøver og en fantastisk kage

Lørdag d. 8/10 og idag d. 15/10 2011 har Bruno og jeg været til rally-O prøver sammen med Ingrid Korning og Mysli. I henholdsvis Holbæk og Køge.
I Holbæk slog Bruno og jeg vores egen rekord og fik 97 points (udaf 100) Og idag har vi fået 89 points, så jeg er bare så stolt. Nu holder vi pause indtil forårssæsonen, og arbejder hårdt hele vinteren for at blive klar til at rykke op i øvet klasse (man skal have bestået 3 begynderprøver først, og vi har nu bestået 5). Derudover mødte vi Helle og hendes dejlige hund Flair. De var op til LP2 (lydighed) og vi fik lokket hende til at undervise os i lydighed.
Det kunne være super fedt at træne lidt mere intenssivt i lydighed, og hvem ved, måske starte en lydighedsklasse til foråret:)
Det er ikke fordi jeg har vilde ambitioner om at vi skal vinde en hel masse, men det at tage til prøver, gør at jeg træner mere koncentreret, og så synes jeg at det er sjovt at komme ud og se og møde en masse andre hunde.

I torsdags havde Agnethe fra vores agility hold bagt den mest fantastiske kage.....


Og ikke nok med at den er super flot, så smagte den himmelskt. Agnethe starter på konditor uddannelsen til januar, og hvis hun bliver bedre end dette (både udseende og smag) så har hun en lys fremtid...... Så ´pøj pøj´ Agnethe:)

1 kommentar:

  1. Hej Mette
    Lyder som om du er ved at blive lidt at en haj til det med rallyprøverne!
    Godt du fik taget billede af kagen - Vi ses vil i aften?

    SvarSlet