Livet i Frødalen

Der var engang en ung kvinde der flyttede tilbage til sin hjemby, efter at være flyttet rundt omkring i landet igennem 11 år.
Hun flyttede til det idyliske Frødalen, der var omgivet af skov, marker og moser. Der gik ikke længe før hun fik hendes 1. hund. Den smukkeste chokoladebrune labrador, med det originale navn, Bruno, blev hentet i det fjerne Hobro. Denne smukke brune labrador blev hendes redning fra det kaotiske liv, og hun faldt til ro.

fredag den 16. marts 2012

Flytning

Så er drengene og jeg flyttet på landet, nærmere sagt Laugø.. og nej det har intet med en ø at gøre... I tilfælde af at læserne ikke ved (ligesom de fleste) ikke ved hvor det er, så kan jeg sige at det ligger oppe ved Helsinge.
Vi nyder virkelig at være på landet, og drengene er hurtigt faldet til, heldigvis.. Vi nyder den friske luft, og den ro der er herude. Det er virkelig smukt når det er klart om natten og man virkelig kan se stjerne, eller hvor lyst det er når det er fuldmåne.
Jeg har lånt en lille bil så jeg lettere kan komme omkring, og selv Bruno synes at det er ok at sidde på bagsædet, MED sikkerheds sele naturligvis.


Der var noget kaos ved flytningen, og selvom jeg ikke syntes at jeg havde ret mange ting, blev jeg overrasket over hvor meget det egentlig fyldte.
Heldigvis var Jan, Bente, Stefan Hedberg, samt Gitte Ahlstedt så søde at hjælpe til, jeg havde aldrig klaret det alene. Så tusinde tak for hjælpen.

Godt at Jan havde så stor en lastbil, vi kunne have det hele med på en gang, så det var skønt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar