Livet i Frødalen

Der var engang en ung kvinde der flyttede tilbage til sin hjemby, efter at være flyttet rundt omkring i landet igennem 11 år.
Hun flyttede til det idyliske Frødalen, der var omgivet af skov, marker og moser. Der gik ikke længe før hun fik hendes 1. hund. Den smukkeste chokoladebrune labrador, med det originale navn, Bruno, blev hentet i det fjerne Hobro. Denne smukke brune labrador blev hendes redning fra det kaotiske liv, og hun faldt til ro.

fredag den 30. marts 2012

Forårs træningen er skudt igang

Så startede vi endelig med træning i klubben igen, skøøønt. Bruno skal gå 3 gange om ugen, og Bølle 1 gang, jeg synes at det var synd at han bliver overset.
Det er dejligt at komme igang.
Især i onsdags var jeg meget stolt over os selv. Det er Ag4 holdet, dvs. dem der har løbet agility i mange år. Det er Susanne Merris der underviser, som løber konkurrencer, hun er vildt god. og god til at forklare. Vi var kun 3 i onsdags, så det var benhårdt, men super lærerigt. Jeg ved at Bruno sagtens kan, han kan når Gitte eller Bente løber med ham, så det er mig der skal lære krops sproget, og det gik bare så godt i onsdags, så jeg voksede lige 10 cm, og har virkelig fået blod på tanden. Vi skal også gå hos Carsten Riis om søndagen, og han er vildt god til det med krops sprog, så det skal nok blive godt.
Bølle var også rigtig god i mandags, så jeg er meget stolt af os alle 3. God start på sæsonen.
Det er også dejligt at se alle vores hundevenner igen, de har været savnet...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar