Livet i Frødalen

Der var engang en ung kvinde der flyttede tilbage til sin hjemby, efter at være flyttet rundt omkring i landet igennem 11 år.
Hun flyttede til det idyliske Frødalen, der var omgivet af skov, marker og moser. Der gik ikke længe før hun fik hendes 1. hund. Den smukkeste chokoladebrune labrador, med det originale navn, Bruno, blev hentet i det fjerne Hobro. Denne smukke brune labrador blev hendes redning fra det kaotiske liv, og hun faldt til ro.

fredag den 1. juli 2011

Så skulle der samles kommode

Så skulle der samles kommode...
I anledning af at Bølle skal være far igen, kunne der blive råd til en ekstra kommode, så der kan blive plads, og ikke mindst orden i alle hundetingene. Det blev til et fællesprojekt for Bruno og jeg. Vi fik, i fællesskab, samlet skufferne inden aftensmaden, hvilken Bruno så utålmodigt til mens jeg spiste, for vi var jo igang med et projekt, så kan man da ikke bare stoppe midt i det hele.......Efter aftensmaden skulle selve ´skroget´ så samles, hvilket ikke var det store problem. Men tænk at det kan være så hårdt at kravle rundt på gulvet...!!!
Da ´vi´ nåede til at skulle sætte de f..... i, hvilket så viste sig at være et projekt helt for sig selv. Skufferne skulle skrues på nogle skinner i ´skroget´ hvilke overhovedet ikke passede til hinanden. Pointen med alt dette er, at mens jeg rodede rundt imellem skuffer og skruer, svedende, bandendene og svovlende, besluttede min makker, Bruno, sig for at nu var det tid til et bad, hilket han gladeligt bidrog med. Så en time efter, da jeg endelig var færdig (med noget der burde tage 10 min..) måtte jeg gå ud i bruseren og skylle mig for hundesavl.....tak for hjælpen Bruno

Ingen kommentarer:

Send en kommentar