Livet i Frødalen

Der var engang en ung kvinde der flyttede tilbage til sin hjemby, efter at være flyttet rundt omkring i landet igennem 11 år.
Hun flyttede til det idyliske Frødalen, der var omgivet af skov, marker og moser. Der gik ikke længe før hun fik hendes 1. hund. Den smukkeste chokoladebrune labrador, med det originale navn, Bruno, blev hentet i det fjerne Hobro. Denne smukke brune labrador blev hendes redning fra det kaotiske liv, og hun faldt til ro.

fredag den 27. januar 2012

Ny lejlighed

Så skete det, drengene og jeg har fået drømme lejligheden. Den ligger på landet, på en 4 længet gård. Den er lidt større end den vi har nu, men virker meget større. Der er en kæmpe stue/køkken med den mest vidunderlige udsigt ud over markerne, så lang øjet rækker. Der er kakkelovn, og selvfølgelig soveværelse og badeværelse. Drenge kan få en have så stor som vi vil have den, ihh hvor vi glæder os til at skulle flytte....
Og for det ikke skulle være løgn, så der er den mest vidunderlige og søde udlejer, som jeg tror at jeg kommer til at holde meget af. Jeg kan låne bil, og vil have noget at lave, da jeg meget gerne vil hjælpe hende med fårene og gårdbutikken. Det bliver så nice...

1 kommentar:

  1. Hey Mette!
    Tillykke med jeres nye bolig, det lyder virkelig skønt. Håber ikke det er for langt væk fra hundeklubben, så I nemt kan komme til træning. Jeg drømmer også om at komme længere ud på landet, så der kan blive plads til at hundene kan få frit løb i egen have.
    Ses!

    SvarSlet