Livet i Frødalen

Der var engang en ung kvinde der flyttede tilbage til sin hjemby, efter at være flyttet rundt omkring i landet igennem 11 år.
Hun flyttede til det idyliske Frødalen, der var omgivet af skov, marker og moser. Der gik ikke længe før hun fik hendes 1. hund. Den smukkeste chokoladebrune labrador, med det originale navn, Bruno, blev hentet i det fjerne Hobro. Denne smukke brune labrador blev hendes redning fra det kaotiske liv, og hun faldt til ro.

lørdag den 28. januar 2012

Store oplevelsesdag

Formanden for Hillerød Brugshundeklub, hvor jeg går til træning, Bente Hedberg inviterede Bruno og jeg til et besøg på hende arbejdsplads, som er en fritids klub hvor de har alle mulige dyr. Lamaer, æsler, heste, grise, høns osv.
Så fredag drog Bruno og jeg afsted, og blev taget varmt imod. Bruno blev sluppet løs, og vi gik rundt og kiggede på dyrene. Han gloede da noget da den meget nysgerrige lam ret tæt på, men jeg blev faktisk overrasket over hvor rolig og dygtig han var. Ikke engang hønsene blev jagtet... dygtig hund......

1 kommentar:

  1. Jeg lover dig at mine hunde ikke havde været så dygtige. Jeg er ret sikker på at Mio ville have gøet af det hele. Flot klaret af Bruno!

    SvarSlet