Livet i Frødalen

Der var engang en ung kvinde der flyttede tilbage til sin hjemby, efter at være flyttet rundt omkring i landet igennem 11 år.
Hun flyttede til det idyliske Frødalen, der var omgivet af skov, marker og moser. Der gik ikke længe før hun fik hendes 1. hund. Den smukkeste chokoladebrune labrador, med det originale navn, Bruno, blev hentet i det fjerne Hobro. Denne smukke brune labrador blev hendes redning fra det kaotiske liv, og hun faldt til ro.

fredag den 2. september 2011

En travl tid

Det er ellers en tavl tid vi går i møde. Jeg går til hundetræning 3 gange om ugen med Bruno, både for Bruno, men ikke mindst for min skyld. Derudover er jeg nede i klubben den aften hvor "profferne" træner, altså dem som går til konkurrencer, og iøvrigt er super dygtige. Man kan såmænd lære utrolig meget af at se dem træne, især når Bruno ikke sidder og gør utålmodigt ved siden af mig.

Og oven i dette, så i de næste mange weekender får vi travlt med arbejdsdage, kurser, rally prøver, og så har jeg, modigt, meldt Bruno og jeg til DGI´s venskabs stævne i agility i Smørum, allerede d. 18 september. Så nu får vi se om vi klar til det. Heldigvis vil Gitte træne lidt ekstra med mig, udover træningen..

Prøverne og stævnet er ikke for at vi skal vinde noget, det er udelukkende for at styrke Brunos og mit forhold og kontakt. Det er kun en konrrence mod os selv. Vi skal bare have det sjovt, og opleve en masse. Indtil nu tror jeg også at Bruno synes det er sjovt, selvom han er lidt utålmodig en gang imellem:)

ydermere, så fylder jeg 30 sidst i september, så der skal også lige tages tid til at fejre det med lidt frokost med familien og middag med vennerne. Meen det er nu godt nok med noget at lave, siger man ikke ´man kan sove når man bliver gammel´???

Ingen kommentarer:

Send en kommentar