Livet i Frødalen

Der var engang en ung kvinde der flyttede tilbage til sin hjemby, efter at være flyttet rundt omkring i landet igennem 11 år.
Hun flyttede til det idyliske Frødalen, der var omgivet af skov, marker og moser. Der gik ikke længe før hun fik hendes 1. hund. Den smukkeste chokoladebrune labrador, med det originale navn, Bruno, blev hentet i det fjerne Hobro. Denne smukke brune labrador blev hendes redning fra det kaotiske liv, og hun faldt til ro.

søndag den 4. september 2011

Hunde og maling

En lille ting jeg glemte ang. arbejdsdagen.... ved sidste arbejdsdag malede vi klubhus, med det resultat at flare af hundene, deriblandt Bruno, som endte med at være gul på både ben og hale. Det viste sig at det var ikke sådan lige at få af, så det er først forsvundet nu hvor han har fældet.
Idag skulle der så også males, men denne gang var det kun gul maling, men også rød... Så først fik Bruno gul maling på mulen. Ikke længe efter besluttede han sig for at smage på den røde maling.... Jeg er ikke sikker på at det er så sundt, det får jeg at se på hans prut imorgen tidlig  Det lykkedes ham dog at få det væk, det røde var nemlig vandbaseret!!! Lige som jeg troede faren var drevet over, kom Bølle pludselig farende over gårdspladsen, helt rød på venstre forben plus på hans trøje... (som han på fordi han er nyklippet). Suk nu må jeg prøve om jeg kan få det af imorgen. Godt han ikke skal udstilles...

En helt anden ting, så var jeg på kræmmermarked igår. Da jeg så en billig hundepude, så jeg et billede af Bølle fylde hele Brunos fatboy, så jeg tænkte at Bølle skulle have sin egen pude, og den var meget billig. Så i fremtiden hvis Bølle tager Brunos pude, så er der da større chance for at Bruno kan ligge mere behageligt på Bølles pude, end den lille kurv som han nogle gange må forsøge at klemme numsen ned i.....

D. 18 september er Bruno og jeg meldt til et venskabs stævne i agility. Det er bare for at prøve det, så Gitte har lovet at hjælpe os med at blive klar. Så det bliver spændende. Jeg glæder mig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar