Livet i Frødalen

Der var engang en ung kvinde der flyttede tilbage til sin hjemby, efter at være flyttet rundt omkring i landet igennem 11 år.
Hun flyttede til det idyliske Frødalen, der var omgivet af skov, marker og moser. Der gik ikke længe før hun fik hendes 1. hund. Den smukkeste chokoladebrune labrador, med det originale navn, Bruno, blev hentet i det fjerne Hobro. Denne smukke brune labrador blev hendes redning fra det kaotiske liv, og hun faldt til ro.

søndag den 25. september 2011

En tyv på spil....

Torsdag aften stod på agility træning. Jeg var på træningspladsen tidligt, som altid. Da Trine og Nicoline kom med Amigo blev Bruno glad som altid. Især da Trine kom til at sætte en stofpose inde i klubhuset. Der gik ikke mange sekunder før Bruno havde listet en marmor-måne op. Han ved jo godt at han ikke får lov til at spise den, hvis jeg fanger ham, så det var selvfølgelig håbløst. Da han var færdig, var der ikke andet end en lille smule papir tilbage. Han havde altså spist kage, med kakao OG papir/indpakning. Dette satte virkelig min tålmodighed på prøve. Lidt senere, da vi holdte frikvarter, gik Bruno efter Nicolines godbid-taske, som han fik revet af hende...... På det tidspunkt så jeg nærmest rødt. Jeg ved ikke hvorfor, men lige Torsdag var min lunte bare ikkeret lang. Men vi fik da afsluttet på en god måde, men en god bane gennemgang.
Jeg tog så godbid tasken med hjem, som jeg nu har syet så den er (næsten) så god som ny. Selvfølgelig skulle jeg lige knække en nål på symaskinen, så nu er jeg på den sidste nål- jeg håber jeg stadig kan få nye.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar