Livet i Frødalen

Der var engang en ung kvinde der flyttede tilbage til sin hjemby, efter at være flyttet rundt omkring i landet igennem 11 år.
Hun flyttede til det idyliske Frødalen, der var omgivet af skov, marker og moser. Der gik ikke længe før hun fik hendes 1. hund. Den smukkeste chokoladebrune labrador, med det originale navn, Bruno, blev hentet i det fjerne Hobro. Denne smukke brune labrador blev hendes redning fra det kaotiske liv, og hun faldt til ro.

søndag den 11. september 2011

Stakkels Bruno

Fredag morgen startede som alle andre morgener. Vi gik morgentur, og der var ikke noget at bemærke på Bruno. Men i løbet af eftermiddagen begyndte han at kaste op. Vi gik tur, og der var afføringen lidt tynd og det lignede at der var blod i. Det studsede jeg lidt over, så da vi kom hjem tog jeg hans temperatur, hvilken var normal. Men der gik ikke længe før der kom mere bræk, og der kom store blodpøler, helt flydende, men ingen afføring. Jeg nåede lige at tørre det op, så kom der en ny pøl. og sådan fortsatte det. Jeg ringede til min meget søde veninde Sanne, og hun ville gerne køre mig til dyrlægen. Så jeg ringede til Jens´ klinik og de sagde at jeg bare kunne komme.
Bruno var godt nok ikke meget værd da vi kom derop. Han fik en indsprøjtning og vi fik noget medicin med hjem. Da vi kom hjem, faldt han endelig til ro, og lagde sig og faldt hurtigt i søvn. Allerede Lørdag var han meget bedre. Godt nok var han ikke helt tilfreds med størrelsen på den portion skånekost han måtte få. Men vi må hellere gøre som doktoren har sagt. Og idag Søndag har han det fint. Men jeg var godt nok bekymret, men nu kan jeg sove roligt igen. Tak Jens

Ingen kommentarer:

Send en kommentar